dinsdag 31 december 2013

Op naar een nieuw jaar!

Oeps is het al zo lang geleden? Hmmmm zeker druk geweest, druk met van alles en nog wat. Met zijn ups en downs. Afgelopen periode weer een tante overleden, iets waar wij eigenlijk niet op hadden gerekend en zeker nog niet hadden verwacht, 71 mocht ze worden. Een hartstilstand, eigenlijk nog een mooie dood, geen ellende van ziekenhuizen, dat had ze al genoeg gehad. Maar ja geen kinderen, Ik heb er nog een tijdje in huis gewoond, Martin later ook. Ze is de zus van mijn moeder en oom, mijn oom van wie zijn vrouw 6 weken ervoor overleed, erg sneu allemaal. En we moesten ook haar huis leeg halen, weet je wat er na 47 jaar tevoorschijn komt? Dingen waarvan je geeneens wist dat het ooit mode was en oeps, ook nog zat spul van Carmen en mij.

Door dit alles was de zin in kerst eigenlijk wel min of meer verdwenen. Ook door het feit dat het nu nog ongeveer 7 tot 10 graden is en we in herfststormen zitten, uhmmmmm wat mis is? Ach ja volgend jaar weer.

Druk dus, Ik heb ondertussen een controle van mijn gebitje gehad, deze was goed, geen achteruitgang, dat is goed! En ondertussen heb ik ook een spalk gekregen, tandjes zitten weer vaster en kan weer veiliger een hap nemen. En niet te vergeten: IK BEN TANTE GEWORDEN! Sofia heet ze, een pittige tante ;) Charlotte en Nathan zijn trotse en behulpzame nicht en neef.

Ow ja heb ook nog een controle in het ziekenhuis gehad, hier was ook alles goed. Dit was voor het eerst in het nieuwe ziekenhuis, mooi geworden, maar groot! Ach alles went ;)

Hmm nog meer? Ja dat ook nog, ik had een nieuwe baan en toch niet. Nja niet al te lang druk over maken, negatieve energie kost teveel energie en er was toch niks aan te veranderen. Dus! en dan? Nou ik ga nu een eigen kantoor starten, spannend? rete! zin in? JA! In wat? Belastingen en administraties, in februari as, dus roept u maar! Invulling qua naam enz komt nog.

En ach er is nog zoveel meer gebeurd, maar nu maar eerst op naar een nieuw jaar, vanavond feesten en het nieuwe jaar proostend inluiden, hopelijk wordt het een succesvol jaar met veel te benutte kansen, veel geluk, liefde en bovenal gezondheid! Goede jaarwisseling iedereen!

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten