dinsdag 13 augustus 2013

17 februari

17 februari 2012 kregen wij te horen dat ik kanker had, zoals al eerder beschreven gaan dan alle emoties door je heen, alles gebeurd met je en je weet niet waar je het zoeken moet. Die middag werd bekend dat Prins Friso bedolven was geraakt onder een lawine en er erg slecht aan toe was. Ik heb de maanden erna geknokt om te overleven, voor mijzelf, mijn gezin, mijn familie en vrienden. Ik heb het geluk dat ik er weer schoon uit gekomen ben en nu iedere dag kan genieten van mijn gezin en alles en iedereen om mij heen, mijn kinderen hebben ook het geluk dat ze hun moeder zien terwijl ze opgroeien.

Helaas is gisteren bekend geworden dat dit niet zo is voor de Koninklijke familie en dan uiteraard zijn gezin in het bijzonder, hoewel het uiteraard beter is, ben ik dan van mening, is en blijft het sneu. Sneu voor iedereen maar in het bijzonder zijn kinderen, die zullen alle aankomende momenten, bijzonder of niet, nooit meer kunnen delen met hun vader.

Hierbij dan ook voor iedereen alle sterkte toegewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten