vrijdag 12 april 2013

Mijn bos

De titel slaat uiteraard op mijn eigen haar, het is nog geen bos zoals het vroeger was maar het begint weer te komen.  Ik denk dat het nu zo'n 15 tot 20cm is, maar het krult ook nog. Daardoor zit mijn haar nu ff niet meer, vind ik het erg? nee! Want als ik mijn haar in een staart doe, dan herinner ik me weer dat ik die bos kwijt ben, dus het mag weer snel terug komen ;) Als je de foto bekijkt zie je een hele kroeslaag over mijn hoofd gaan:



Dus leuk leuk leuk!

Van de week smste een vriendin om af te spreken. Heel schandalig komt zij er altijd eerder mee dan ik, niet dat ik het niet wil of dat ik laks ben, maar ik vergeet het altijd, denk er dan pas 's-avonds laat aan om vervolgens de volgende dag weer te vergeten dat ik wil bellen. Dat geld niet alleen bij haar, dat geld voor iedereen. Eerder gebeurde mij dat ook, maar dan af en toe, nu heb ik hele lijsten met alles wat ik moet, om ook die lijsten te vergeten. Afgelopen maandag nog over gehad met mijn mede revalidanten, gelukkig veel herkenning en zelfs een heuse term: chemohersenen. Ik excuseer mij er wel eens mee, maar vond het goed om te horen dat iemand deze term had bedacht. Aanstaande maandag hebben wij de laatste sessie met de ergotherapeut, daar toch eens de vraag neer leggen wat te doen tegen dit probleem en ook mijn concentratiestoornis (als ik het niet vergeet)
Maar mocht ik dus traag zijn met reageren, bellen, mailen of nog erger vergeet te vragen hoe iets is afgelopen, het is geen kwestie van desinteresse, het zijn mijn chemohersenen!

En dan nog even een korte update over de parodontoloog. Ik kan pas in juni! terecht. Wachten dus, nja het zij zo, zolang ik maar niet erger last krijg van mijn gebit.

Wat wel grappig was om te horen van iemand, nadat je schoon bent ben je nog niet klaar, je houdt zoveel klachten over, dat was niet verwacht. Is iets wat door velen niet verwacht wordt, je vecht tegen de kanker, dat is weg, dus na een tijd is het weer klaar en over tot de orde van de dag. Helaas, dat werkt niet zo, ook zo'n veel gehoorde opmerking tijdens de revalidatie, ach dan krijg je dat er ook maar weer bij. Want zo is het ook, veel klachten uiten zich pas na een tijd.

Mag ik nog even promoten? Ja he, dat mag wel, ik ben naar Sister Act geweest, echt echt echt top! Ik ben dan wel geen musical fan, en het duurde mij iets te lang (inclusief pauze 3 uur), maar tjonge wat is het een gave musical. Dus mocht je nou op zoek zijn naar een leuk uitje, doen!

Ow ja leuke uitjes, weet er nog wel 1: Symphonica in Rosso

http://www.symphonicainrosso.nl/

Zo gaaf! Dus mocht je mij nog willen verrassen ;)

En ja ja, het komt er dan ook nog aan, 20 graden!!!!!!! Wat gaan we doen met deze 20 graden? Dat weet ik nog niet, denk lekker in de tuin bezig, maar kan net zo goed zijn dat wij de eendjes gaan voeren. "Wij" bestaat dit weekend uit Charlotte en ik. Martin en Nathan zijn namelijk op stap en de kleine meid en ik blijven heerlijk thuis, lekker met ons 2tjes, dat is al zolang geleden, heb er echt zin in!

En dan ter afsluiting, kennen jullie deze reclame? Ik ben niet van de reclame, maar deze is zo humor:

http://youtu.be/Sn09MfFJs0s

Fijn weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten