donderdag 23 augustus 2012

Het is klaar!

Het is klaar, het kuren is klaar! En daar heb ik gisteren nadien wel even een traantje om gelaten. Toch bijzonder, als je er voor staat denk je pffffffffffffffffffffff, en nu zeiden we gisteren tegen elkaar, het gaat gelukkig toch nog snel. Uiteraard is dat gelukt mede dankzij jullie, alle leuke kaarten, mails, telefoontjes, appjes enz.

En nu, nu voel ik mij mwah mwah. Er zijn betere dagen geweest, maar mag ook niet klagen heb zeker slechtere dagen gekend. Gisteren moest ik wel weer overgeven, tot 2x toe, maar dat mocht de pret niet drukken, want mijn dossier is meteen gescand en het klinisch archief ingegaan, waar die wat mij betreft blijft.

Zoals gewoonlijk kon ik gisteravond weer eens niet in slaap komen, zoals altijd na de kuur, voor ik sliep was het zeker al 2 uur geweest, ook een onrustige nacht gehad, maar ach, dat komt de aankomende dagen wel weer goed.

Gisteren een mooie bos rozen van mijn mannetje en kids gehad, mooi cadeau als afsluiter, voor vooral Martin was het gisteren ook wel een ontlading, eindelijk klaar. Maar ja nu is het natuurlijk afwachten op het definitieve antwoord, die we over 2 weekjes gaan krijgen, en dan begint ook het herstel.

En ik heb een luxe probleem, ik moet namelijk weer een nieuwe fles shampoo kopen ;)

 Voor iedereen een mooi weekend!

1 opmerking: