dinsdag 3 juli 2012

Titelloos

Titelloos, tja soms ben je even zonder inspiratie ;p

Het is alweer bijna een week na de kuur en het gaat wel weer redelijk, het enige waar ik nu toch echt meer last van krijg is de vermoeidheid. De conditie is er wel hoor, verwar dat niet met de vermoeidheid. Ik was er een gehele tijd vanaf, maar nu is het toch weer terug, niet dat mijn ijzer te laag is, de kuren hakken er nu gewoon in.

Dat merk ik ook in mijn gewicht, of eigenlijk omvang. Want qua gewicht schommel ik nogal doordat ik nogal wat vocht vasthoud en weer verlies enz, maar in de kleding is het wel te merken en tja dat hoort er nu ook bij.

En dan donderdag de scan, dus morgen mag ik weer beginnen met de overheerlijke drankjes, iemand interesse? ;p Helaas wilde de arts deze niet overslaan. Helaas denk ik niet dat iemand zicht vrijwillig aanbied, dus ik zal morgenochtend maar weer de eerste op drinken.

En tussen al deze ellende door ook nog zat leuke dingen hoor, Levi is, druk, eisend, gezellig en leuk, de kinderen zijn druk, vervelend, maar bovenal lief. Nathan loopt inmiddels, echt nog op zijn baby's, dus veel naar achteren en voren leunend, maar ow wat zijn we trots. Charlotte wordt een steeds grotere meid, praten gaat beter, ze speelt heel leuk met haar broertje en ze wordt volgende week woensdag alweer 3! Groot feest aanstaande zondag in huize Stapper en die woensdag doen we het nog dunnetjes over. Het is leuk hoor dat ze alweer 3 wordt, maar stiekem vind ik het ook een beetje niet leuk, want nog maar een jaar en dan worden kleine meisjes toch echt groot en gaat ze naar school, men zegt dat je er dan als ouder ook aan toe bent, nou kan me dat nu nog niet voorstellen (behalve de momenten dat ik ze wel achter het behang kan plakken uiteraard)

Nou ja goed, aankomende dagen zal in het teken staan van de boodschappen, het huis op orde brengen en de verjaardag, dus daar beginnen we morgen alvast mee, want dat gaat uiteraard niet in een razend tempo.

Volgen jullie trouwens nog de tour? Heb het volgens mij al verteld, maar ik ben wel een fan van de tour, sowieso van het fietsen en schaatsen, iets wat uit de jeugd is blijven hangen. Nu begreep ik vandaag dat gisteren wederom een renner is aangereden door een auto van de tourorganisatie, schandalig. Ze zijn nog steeds bezig met de zaak van Johnny Hoogland , want schuld erkennen wil niemand, maar daar was geloof ik ook weer iets mee, want als hij de tourorganisatie zelf had aangeklaagd kon hij dit jaar niet rijden, zoveel macht heeft de directie, tja het zou bijna een zakenwereld kunnen zijn, want daarvan verschilt het niet.

1 opmerking: