vrijdag 13 juli 2012

scan, verjaardag, uitslag en kuur

Weer een weekje verder, kon mij er niet toe zetten om te schrijven, druk met de voorbereidingen van Charlottes verjaardag op zondag, de scan, de uitslag, woensdag nog een x verjaardag vieren en gisteren de kuur.

Maandag kreeg ik de uitslag van de 2e scan (of ja eigenlijk 3e). Ik ben nu links en midden schoon! Goed nieuws, rechts was de klier weer kleiner geworden, 0,3 mm kleiner en hij is nu bijna de helft van toen ik binnen kwam. Eerst vond ik het een domper dat die klier niet zoveel kleiner was geworden, maar feitelijk gezien is het hartstikke goed, een klier kan natuurlijk niet geheel verdwijnen. Hoe groot deze precies moet zijn ga ik nog even na vragen. Daarnaast ben ik natuurlijk links en midden schoon en dat is super. Rechts zat gewoon de grootste plek. Ik ga er nog steeds vanuit dat ik na 6 kuren klaar ben, maar ik hou wel rekening met 2 extra kuren.

Ook meteen even nagevraagd voor mijn maagzuur, daar weer tabletjes voor gekregen en ik had er weer wat nieuws bij, druk op de borst. Dit kan door de kuur, maar dit kan ook door de maagzuur. Voor de zekerheid is er een meting gedaan, uitslag weet ik nog niet maar zal wel goed zijn, anders had ze gebeld en sinds dat ik gestart ben met de maagzuurremmers heb ik geen druk meer op de borst.

Helaas gisteren met de kuur toch wel weer over moeten geven. Het breekt mij nu toch op. Moe, echt nog grieperiger en lamlendiger voelen. Pff ben het zat, maar ja moet nog even doorbijten.

Ik zeg net dat ik er nog wat bij heb, maar ik heb er nog meer bij verzameld. Mijn aderen verharden. Deze troep tast mijn aderen aan, waardoor ze bijvoorbeeld afgelopen maandag uit een vat geen bloed kregen en gisteren ze met het eerste infuus zetten het vat niet inkwamen. Tot nu toe niks om mij zorgen over te maken, ik was volgens de verpleging nog goed te prikken. Hopelijk houden ze het nog 3x vol (uitgaande van 6x kuren), want dan hoeven ze geen implantaatje te plaatsen.

Afgelopen woensdag was Charlotte jarig, vandaar de kuur eenmalig op donderdag. Charlotte alweer 3! Wat gaat de tijd snel. Ze is verwend, klei, klei, klei, kralen, teken spullen, schilder spullen, kleertjes voor baby born, loco, bed voor popje. Maar het allerbelangrijkste voor haar: een fiets!

Het meisje was helemaal trots met haar fiets, helaas laat het weer nog geen hele tochten toe, maar dat zal snel komen.

Zo nu ga ik weer even verder relaxen, hard nodig. Fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. He troel,

    De laatste loodjes nu en die zijn zoals ze zeggen het zwaarst. En dat ik de regendans dans moet je niet verder vertellen want anders krijg ik heel Nederland over me heen, maar de weer goden helpen je zelfs mee. Nog even en dan is dit een periode die dan ook weer achter ons ligt. Je doet het waanzinnig goed. Ben trots op je. Voor nu een dikke knuf.xxxxx XX ook van Snuggels trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, dank je. Als alles mee zit is deze ellende over 5 weken ten einde, lig ik over 5 weken nu uit te rusten van de laatste kuur. En die regendans, blijf vooral dansen, ik geniet hiervan! En ach wat de rest van Nederland denkt, pfff het zal mij een worst wezen, want zodra het te warm wordt, snakken ze weer naar koelte, dus komen ze toch weer bij jou uit ;P Dikke knuf van hier

      Verwijderen
  2. Mooie fiets !! Daar zal ze trots op zijn !! Veel plezier Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar is ze zeker trots op! Charlotte geniet er met volle teugen van

    BeantwoordenVerwijderen