donderdag 14 juni 2012

Een dag later

Gisteren weer een kuur gehad, de 7e, kuur 4a. Dus nu nog maar 5x te gaan.

Afgelopen dinsdag de arts weer gesproken en deze was weer tevreden, bloedwaarden waren weer goed. Zoals in mijn vorige blog aangegeven toch nog even gevraagd hoe het zit met de controles in de toekomst (tja je kunt er maar niet vroeg genoeg aan denken). Maar goed, de arts gaf aan dat  het na een aantal jaar overging naar eens per jaar maar wel in het zh. Dit omdat volgens hun de huisarts toch minder bedacht zijn op de klieren als dat zij dat zijn, ik vind het prima.

Gisteren had ik dus weer de kuur, alles ging snel en goed. wel had ik dit x weer last van het inbrengen van de eerste zak, het duurde even voordat de warmte pakkingen er waren, dus ik voelde het eerste gedeelte wel instromen, het deed me wat zeer. Nu heb ik ook last van de arm, denk niet dat het door het uitblijven van de warmtepakking komt, maar mijn vaten zijn gewoon kwetsbaarder nu, het is toch de 4e x dat er in die ader het spul gespoten wordt (ik wissel per x qua arm). Verder ben ik dit x toch wel vermoeider en voel me grieperiger, tja het hakt er toch meer in.
En ik slaap de eerste nacht na een kuur enorm slecht, ook afgelopen nacht. Ik denk dat ik uiteindelijk een uurtje of 5 heb geslapen. Hopelijk aankomende nacht beter. Dus ja, ik heb meegekregen dat het 2-0 werd en hoorde het gejuich ook bij de 2-1 en toen bleef het stil...... Nu maar hopen dat Denemarken zondag verliest, ja ja ik gun Duitsland ook wel wat. En wij, wij moeten uiteraard winnen met 10-0 of zo.

Zo en nu zo maar even een aflevering Storm Chasers kijken en hierbij wegdromen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten