woensdag 2 mei 2012

4e keer

Vandaag heb ik weer een kuur, de 4e en dus de 2e deel van kuur 2. Na vandaag heb ik dus een derde van de kuren erop zitten (klinkt toch weer wat meer) en is de scan in zicht. ik ben er benieuwd naar, maar misschien ook wel niet, als je snapt hoe ik het bedoel.

Ik ben zeer benieuwd hoe lang het gaat duren vandaag, hopelijk doe ik dit keer het licht niet uit, voor de volgende keer staat in ieder geval een vroegere afspraak, is toch wat handiger met 2 kinderen. Tevens zal ik eens kijken of ik een foto kan regelen van het hele gebeuren, weten jullie ook eens hoe het eruit ziet, hoeven jullie dat zelf niet op te zoeken ;)

Gisteren mocht ik weer sporten, er was een stagiair en zij moest uitrekenen of mijn trainingsschema wel voldoende was, blijkbaar niet en we hebben het schema nu wat verzwaard. Het is toch wel weer heerlijk om te sporten, kijken of ik dat straks in het drukke werk/kinderen schema ergens kan inpassen op waarschijnlijk de Wii.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten