zondag 22 april 2012

Weer wat opgekrabbelt

Dit is alweer de 4e dag na de kuur en vandaag gaat het ook eigenlijk wel weer "oke". Zoals al geschreven heb ik de eerste dagen na de kuur een grieperig gevoel en ben ik erger moe dan ik "normaal" ben. Het grieperige gevoel is weer over, ben nog wel erg moe.

De donderdag en de vrijdag zijn de kinderen heerlijk bij mijn ouders. Dit zijn de normale oppasdagen en dat loopt nu ook zo door en vooral na de kuren is dat nodig. Op deze dagen halen ze mij ook op en brengen ze mij 's-avonds weer thuis na het eten, ze helpen dan mee met de kinderen naar bed brengen, iets waar ik ze zeer dankbaar voor ben.

Maar zoals gisteren en vandaag heb ik weer de zorg over de kinderen. Gisteren maar op ons dooie gemak naar de winkel gewandeld en nadien was het alweer etenstijd en bedtijd voor Nathan, dus dat scheelt. Charlotte en ik lekker taartje gebakken en samen wat tekenen en daarna was mijn zus er, dus kon ik weer wat energie van de kinderen overdragen ;) Helaas zijn de kinderen hier ziekjes en dat was gisteren goed te merken aan Charlotte, dan ben ik erg blij als het 7 uur is en iedereen op bed ligt.

Op zondag is Martin vrij en helpt hij mij mee met de kinderen, behalve deze zondag, want bij hem is de griep ook toegeslagen. Gelukkig waren de kinderen vandaag goed te pas, dat scheelde.

Nu lekker de voetjes omhoog en niet al te laat naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten